Είναι ασφαλές να πίνουμε τσάι για πολύ καιρό;



   "  Είμαι ένας άνθρωπος που επιμένει να πίνει τσάι το πρωί για πολύ καιρό, οπότε θα μιλήσω για τα συναισθήματά μου.

Το τσάι, από την πρώτη του ανακάλυψη, χρησιμοποιήθηκε για μάσημα, για τη θεραπεία ασθενειών και στη συνέχεια χρησιμοποιήθηκε για να μαγειρεύει τον χυλό. Οι λειτουργίες του τσαγιού σιγά -σιγά ανακαλύπτονται και διερευνώνται. Χρησιμοποιείται για την αποτοξίνωση, την ανακούφιση από τις δυσκολίες, τη βελτίωση της όρασης και τη δίψα. Έχει γίνει μια αναγκαιότητα στην καθημερινή ζωή των ανθρώπων.

Μέχρι τώρα, το τσάι δεν είναι μόνο τόσο απλό όσο για το σβήσιμο της δίψας και την παραγωγή σωματικών υγρών, αλλά έχει επίσης φτάσει στο στάδιο της διατήρησης της υγείας, επειδή το περιεχόμενο του τσαγιού έχει αποδειχθεί επιστημονικά ότι μπορεί πράγματι να αντισταθεί στην οξείδωση, να αποτοξινώσει και να αποτρέψει αποτελεσματικά την σύγχρονη ασθένεια "τρία υψηλά", δηλαδή υψηλή αρτηριακή πίεση, υψηλά λιπίδια αίματος, υψηλό σάκχαρο αίματος.

Ωστόσο, το τσάι συζητιόταν πάντα επειδή καθορίζεται από τις δύο πλευρές των πραγμάτων. Για παράδειγμα, το τσάι περιέχει καφεΐνη, η οποία μπορεί να αναζωογονήσει τους ανθρώπους. Ωστόσο, οι άνθρωποι που έχουν κακή ποιότητα ύπνου και πίνουν τσάι τη νύχτα, αυτό μπορεί να τους οδηγήσει σε χειρότερο ύπνο. Επιπλέον, το τσάι μπορεί να προωθήσει αποτελεσματικά τη γαστρεντερική υγεία, αλλά οι άνθρωποι που πίνουν τσάι με άδειο στομάχι μπορεί να προκαλέσουν χαμηλά επίπεδα σακχάρου στο αίμα, ζάλη και αίσθημα παλμών.

Έτσι το πρωί κάποιοι λένε ότι δεν μπορείς να πιεις καλό τσάι με άδειο στομάχι. Πάντα πιστεύω ότι διαφέρει από άτομο σε άτομο. Για όσους τους κάνει κακό το πρωινό τσάι, είναι καλύτερο να πίνουν τσάι μετά το πρωινό το πρωί . Για όσους είναι καλοί για πρωινό τσάι, πιείτε ένα ποτήρι ζεστό τσάι το πρωί. Μπορείτε επίσης να φάτε πρωινό πίνοντας τσάι. Αυτό ισχύει βασικά για τους ανθρώπους που πίνουν πρωινό τσάι στο Guangzhou, το Chaoshan και στο νότο του ποταμού Γιανγκτσέ.

Επιμένω για περισσότερα από δέκα χρόνια, πίνοντας ένα ή δύο φλυτζάνια ζεστό τσάι το πρωί και τότε η οικογένεια άρχισε να φτιάχνει μια τσαγιέρα με μαύρο τσάι, να πίνει και να μιλάει, να πίνει αρκετό τσάι, το σώμα αισθάνεται χαλαρό, αναζωογονημένο και στη συνέχεια τρώει πρωινό. Περισσότερα από δέκα χρόνια αργότερα, το σώμα ήταν πάντα πολύ καλά, και η σιλουέτα μου διατηρείται επίσης πολύ καλά.

Δεν έχω την ασθένεια των "τριών υψηλών". Είμαι σχεδόν 60 ετών. Θα είμαι γεμάτος ενέργεια αύριο. Δεν μου αρέσουν τα αθλήματα. Το πολύ - πολύ σηκώνομαι το πρωί και περπατάω με τον σκύλο μου. Κάθε χρόνο, η Υπηρεσία μου οργανώνει μια φυσική εξέταση. Οι συνάδελφοί μου με ρωτούν για το μυστικό της καλής μου υγείας.....

Μου αρέσει να πίνω τσάι, το πρωί, τη μέρα και τη νύχτα, τίποτα άλλο δεν φαίνεται να έχει γίνει.  "

ΕΠΙΛΟΓΕΣ   ΚΑΙ   ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ      :                   


ΠΗΓΗ     :                    
 www.lhecha.com




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Εικόνα

Ιχνοστοιχεία σε διαδοχικά αφεψήματα τσαγιού που παρασκευάζονται μέσω μιας μεθόδου παρασκευής που είναι ευρέως διαδεδομένη στην Κίνα: Επιπτώσεις για την ανθρώπινη έκθεση.